Overslaan en naar de inhoud gaan

Je zoekopdracht

3 resultaten
  • Ik heb een klacht, wat nu?

    • gastank
    • klacht

    Ondanks dat wij onze uiterste best doen om alles naar jouw wens te laten verlopen, kan het zijn dat je een klacht hebt over de diensten van Antargaz. In dat geval vragen we je graag contact op te nemen met ons, zodat we de klacht snel op kunnen lossen voor je. Je kunt bellen met ons gratis telefoonnummer 0800-2855427, een e-mail sturen of het contactformulier invullen op onze website. ...

    Lees meer
  • Wordt het afvoeren van mijn oude gastank door Antargaz geregeld?

    • gastank
    • ophalen
    • afvoeren

    Indien je dit wenst, brengt Antargaz je huidige leverancier op de hoogte dat ze hun propaantank op kunnen halen. Antargaz zorgt ervoor dat de propaantank van de huidige leverancier bij het plaatsen van de nieuwe tank netjes aan de kant gezet wordt. De huidige leverancier is ervoor verantwoordelijk dat de propaantank afgevoerd wordt. Je kunt ook zelf de huidige leverancier waarschuwen. ...

    Lees meer