Overslaan en naar de inhoud gaan

Je zoekopdracht

3 resultaten
  • Ik heb een klacht, wat nu?

    • gastank
    • klacht

    Ondanks dat wij onze uiterste best doen om alles naar jouw wens te laten verlopen, kan het zijn dat je een klacht hebt over de diensten van Antargaz. In dat geval vragen we je graag contact op te nemen met ons, zodat we de klacht snel op kunnen lossen voor je. Je kunt bellen met ons gratis telefoonnummer 0800-2855427, een e-mail sturen of het contactformulier invullen op onze website. ...

    Lees meer
  • Ik heb een logboek ontvangen van de Antargaz tank, moet ik dit bewaren?

    • logboek
    • gastank
    • gasinstallatie

    Het is wettelijk verplicht om een logboek propaaninstallatie te hebben, daarnaast bevat het waardevolle informatie, waarvan het belangrijk is om hiervan kennis te nemen. Keuringsverklaringen van de tank en je installatie dienen te worden bewaard in het logboek van de propaaninstallatie. Een milieu inspecteur kan erom vragen, dit logboek dien je dan ter inzage te overhandigen. ...

    Lees meer