Antargaz is tegen elke accijnsverhoging op propaan Antargaz is van mening dat elke accijnsverhoging op propaan resulteert in een onevenredige kostenverhoging van een eerste levensbehoefte voor particuliere en bedrijfsmatige propaangebruikers met een propaantank, die meestal geen andere serieuze alternatieve energiebron hebben. Daarnaast zijn wij van mening dat ook onze flessenklanten reeds genoeg accijns betalen voor hun Antargaz propaangasfles. Vergeet niet, propaangas kan juist een belangrijke rol spelen als transitiebrandstof naar een groene t ...
Lees meerAntargaz is de eigenaar van de propaantank, deze tank mag daarom ook uitsluitend door Antargaz gevuld worden. De propaantank mag alleen na uitdrukkelijke schriftelijke goedkeur (per bevoorrading) van Antargaz in uitzonderlijke gevallen bevoorraad worden door een propaantankwagen anders dan een Antargaz tankwagen! ...
Lees meerRegistreren op MijnAntargaz is heel eenvoudig. Vul uw klantnummer en e-mailadres in en klik op “Verzenden”. Vul uw postcode in en klik opnieuw op “Verzenden”. Activeer uw account: Log in met het tijdelijk wachtwoord (24u geldig) dat u kreeg in uw bevestigingsmail. Maak een nieuw wachtwoord aan. Vaak voorkomende problemen Uw klantnummer klopt niet Het klantnummer staat telkens onderaan op uw factuur onder ‘Debiteur nr’ en bestaat uit 9 cijfers. Het tanknummer is bijvoorbeeld niet hetzelfde als het klantnummer en zal niet werken bij h ...
Lees meerLet op De postcode voor klanten in Nederland bestaat telkens uit vier cijfers, een spatie en twee letters. Hoe registreren en inloggen op MijnAntargaz? Hoe maak ik een account aan op MijnAntargaz? Vaakst voorkomende problemen ...
Lees meer