Overslaan en naar de inhoud gaan

Je zoekopdracht

6 resultaten
  • Wordt het afvoeren van mijn oude gastank door Antargaz geregeld?

    • gastank
    • ophalen
    • afvoeren

    Indien je dit wenst, brengt Antargaz je huidige leverancier op de hoogte dat ze hun propaantank op kunnen halen. Antargaz zorgt ervoor dat de propaantank van de huidige leverancier bij het plaatsen van de nieuwe tank netjes aan de kant gezet wordt. De huidige leverancier is ervoor verantwoordelijk dat de propaantank afgevoerd wordt. Je kunt ook zelf de huidige leverancier waarschuwen. ...

    Lees meer
  • Mijn Antargaz - videotutorials

    • MijnAntargaz
    • Mijn Antargaz

    Let op De postcode voor klanten in Nederland bestaat telkens uit vier cijfers, een spatie en twee letters.  Hoe registreren en inloggen op MijnAntargaz? Hoe maak ik een account aan op MijnAntargaz? Vaakst voorkomende problemen ...

    Lees meer
  • Hoe maak ik een account aan op MijnAntargaz?

    • MijnAntargaz
    • Mijn Antargaz
    • account

    Registreren op MijnAntargaz is heel eenvoudig. Vul uw klantnummer en e-mailadres in en klik op “Verzenden”. Vul uw postcode in en klik opnieuw op “Verzenden”. Activeer uw account: Log in met het tijdelijk wachtwoord (24u geldig) dat u kreeg in uw bevestigingsmail. Maak een nieuw wachtwoord aan.   Vaak voorkomende problemen Uw klantnummer klopt niet Het klantnummer staat telkens onderaan op uw factuur onder ‘Debiteur nr’ en bestaat uit 9 cijfers. Het tanknummer is bijvoorbeeld niet hetzelfde als het klantnummer en zal niet werken bij h ...

    Lees meer