Overslaan en naar de inhoud gaan

Je zoekopdracht

3 resultaten
  • Ik heb een klacht, wat nu?

    • gastank
    • klacht

    Ondanks dat wij onze uiterste best doen om alles naar jouw wens te laten verlopen, kan het zijn dat je een klacht hebt over de diensten van Antargaz. In dat geval vragen we je graag contact op te nemen met ons, zodat we de klacht snel op kunnen lossen voor je. Je kunt bellen met ons gratis telefoonnummer 0800-2855427, een e-mail sturen of het contactformulier invullen op onze website. ...

    Lees meer
  • Wat is Mijn Antargaz?

    • My Antargaz

    Bestel snel en eenvoudig je volgende gaslevering, krijg snel inzicht in je verbruik, bekijk je persoonlijke gegevens, raadpleeg je facturen, bekijk je tarieven... Doe het allemaal online met ons klantenportaal: Mijn Antargaz.  Registreren en inloggen is heel eenvoudig: Klik op MIJN ANTARGAZ hierboven in de menubalk en kies jouw product. Klik op HIER REGISTREREN. Vul jouw klantnummer, mailadres en postcode in (spatie tussen cijfers en letters). Je ontvangt direct een mail met een toegangswachtwoord Klik op INLOGGEN OP MIJN ANTARGAZ. Log ...

    Lees meer