Bekijk onze flessen voor onze waarborgtarieven en vind hier extra informatie over het waarborgsysteem van Antargaz. ...
Lees meerJe hoeft je waarborgbewijs niet mee te nemen als je de lege fles om gaat ruilen voor een volle fles van hetzelfde type. Je betaalt dan alleen de vulling. Gebruik je de fles niet meer lever de fles dan in, neem je waarborgbewijs in dit geval mee te nemen en krijg je de betaalde waarborg weer terug. ...
Lees meerNeem je waarborgbewijs mee als je de fles om wil ruilen voor een ander formaat fles. Bij een ander formaat kan een ander waarborgbedrag horen, deze wordt gelijk verrekend en je ontvangt bij de nieuwe fles een nieuw waarborgbewijs. Bekijk de flessen in onze collectie voor alle waarborgbedragen. ...
Lees meerLet op De postcode voor klanten in Nederland bestaat telkens uit vier cijfers, een spatie en twee letters. Hoe registreren en inloggen op MijnAntargaz? Hoe maak ik een account aan op MijnAntargaz? Vaakst voorkomende problemen ...
Lees meerRegistreren op MijnAntargaz is heel eenvoudig. Vul uw klantnummer en e-mailadres in en klik op “Verzenden”. Vul uw postcode in en klik opnieuw op “Verzenden”. Activeer uw account: Log in met het tijdelijk wachtwoord (24u geldig) dat u kreeg in uw bevestigingsmail. Maak een nieuw wachtwoord aan. Vaak voorkomende problemen Uw klantnummer klopt niet Het klantnummer staat telkens onderaan op uw factuur onder ‘Debiteur nr’ en bestaat uit 9 cijfers. Het tanknummer is bijvoorbeeld niet hetzelfde als het klantnummer en zal niet werken bij h ...
Lees meer