Overslaan en naar de inhoud gaan

Je zoekopdracht

10 resultaten
  • Hoeveel bedraagt de waarborg voor een gasfles?

    • flessenwaarborg
    • waarborg
    • waarborgbewijs
    • waarborgkaart
    • waarborgsysteem
    • gasfles

    Bekijk onze flessen voor onze waarborgtarieven en vind hier extra informatie over het waarborgsysteem van Antargaz. ...

    Lees meer
  • Moet ik mijn waarborgbewijs meenemen als ik een lege fles ga omruilen voor een volle?

    • waarborg
    • flessenwaarborg
    • waarborgbewijs
    • waarborgkaart
    • waarborgsysteem

    Je hoeft je waarborgbewijs niet mee te nemen als je de lege fles om gaat ruilen voor een volle fles van hetzelfde type. Je betaalt dan alleen de vulling. Gebruik je de fles niet meer lever de fles dan in, neem je waarborgbewijs in dit geval mee te nemen en krijg je de betaalde waarborg weer terug.  ...

    Lees meer
  • Blijft het waarborgbewijs geldig als ik naar een andere flesmaat overstap?

    • flessenwaarborg
    • waarborg
    • waarborgbewijs
    • waarborgkaart
    • waarborgsysteem
    • gasfles

    Neem je waarborgbewijs mee als je de fles om wil ruilen voor een ander formaat fles. Bij een ander formaat kan een ander waarborgbedrag horen, deze wordt gelijk verrekend en je ontvangt bij de nieuwe fles een nieuw waarborgbewijs. Bekijk de flessen in onze collectie voor alle waarborgbedragen. ...

    Lees meer
  • Mijn Antargaz - videotutorials

    • MijnAntargaz
    • Mijn Antargaz

    Let op De postcode voor klanten in Nederland bestaat telkens uit vier cijfers, een spatie en twee letters.  Hoe registreren en inloggen op MijnAntargaz? Hoe maak ik een account aan op MijnAntargaz? Vaakst voorkomende problemen ...

    Lees meer
  • Hoe maak ik een account aan op MijnAntargaz?

    • MijnAntargaz
    • Mijn Antargaz
    • account

    Registreren op MijnAntargaz is heel eenvoudig. Vul uw klantnummer en e-mailadres in en klik op “Verzenden”. Vul uw postcode in en klik opnieuw op “Verzenden”. Activeer uw account: Log in met het tijdelijk wachtwoord (24u geldig) dat u kreeg in uw bevestigingsmail. Maak een nieuw wachtwoord aan.   Vaak voorkomende problemen Uw klantnummer klopt niet Het klantnummer staat telkens onderaan op uw factuur onder ‘Debiteur nr’ en bestaat uit 9 cijfers. Het tanknummer is bijvoorbeeld niet hetzelfde als het klantnummer en zal niet werken bij h ...

    Lees meer