Overslaan en naar de inhoud gaan

Je zoekopdracht

7 resultaten
  • Waarom zijn gasflessen verzegeld?

    • gasfles
    • verzegeld
    • zegel

    Op de kraanuitgang van de Antargaz gasflessen zit altijd een verzegeling die je moet verwijderen voordat je de gasfles kan gebruiken, zoals hiernaast in het voorbeeld. Onze zegels zijn uniek en mogen alleen door ons vulcentrum gebruikt worden. Mocht je ooit onze gasflessen tegenkomen in een verdeelpunt zonder ons uniek zegel, gelieve dan contact op te nemen met onze klantendienst. ...

    Lees meer
  • Mijn Antargaz - videotutorials

    • MijnAntargaz
    • Mijn Antargaz

    Let op De postcode voor klanten in Nederland bestaat telkens uit vier cijfers, een spatie en twee letters.  Hoe registreren en inloggen op MijnAntargaz? Hoe maak ik een account aan op MijnAntargaz? Vaakst voorkomende problemen ...

    Lees meer
  • Hoe maak ik een account aan op MijnAntargaz?

    • MijnAntargaz
    • Mijn Antargaz
    • account

    Registreren op MijnAntargaz is heel eenvoudig. Vul uw klantnummer en e-mailadres in en klik op “Verzenden”. Vul uw postcode in en klik opnieuw op “Verzenden”. Activeer uw account: Log in met het tijdelijk wachtwoord (24u geldig) dat u kreeg in uw bevestigingsmail. Maak een nieuw wachtwoord aan.   Vaak voorkomende problemen Uw klantnummer klopt niet Het klantnummer staat telkens onderaan op uw factuur onder ‘Debiteur nr’ en bestaat uit 9 cijfers. Het tanknummer is bijvoorbeeld niet hetzelfde als het klantnummer en zal niet werken bij h ...

    Lees meer