Overslaan en naar de inhoud gaan

Je zoekopdracht

15 resultaten
  • Ik heb een klacht, wat nu?

    • gastank
    • klacht

    Ondanks dat wij onze uiterste best doen om alles naar jouw wens te laten verlopen, kan het zijn dat je een klacht hebt over de diensten van Antargaz. In dat geval vragen we je graag contact op te nemen met ons, zodat we de klacht snel op kunnen lossen voor je. Je kunt bellen met ons gratis telefoonnummer 0800-2855427, een e-mail sturen of het contactformulier invullen op onze website. ...

    Lees meer
  • Wat is de betalingstermijn van mijn Antargaz factuur?

    • factuur
    • betalen
    • betaling
    • termijn

    De afgesproken betalingstermijn is vermeld op je overeenkomst onder “BETALINGSWIJZE”. Ook vind je de vervaldatum onderop de factuur. ...

    Lees meer
  • Kan ik online mijn factuur bekijken?

    • factuur
    • gastank
    • betalen
    • betaling
    • online

    Ja dit kan! Maak een account aan op Mijn Antargaz. Naast je facturen raadplegen, kun je ook je tarieven en persoonlijke gegevens bekijken, snel en eenvoudig je gaslevering bestellen en inzicht krijgen in je verbruik. ...

    Lees meer